2012. február 8., szerda

Spar Premium Pistazie

A Spar nemrég jelent meg először a saját márkás prémium termékekkel, azon belül a különleges minőségű csokoládékkal. Kíváncsi voltam, hogy e téren mennyire jók.

Ahogy a képen is látható becsapós a csomagolás. Általában elolvasom, hogy mi van ráírva a csokikra, mielőtt megveszem, most siettem, csak lekaptam a polcról egy ilyen csokit, azt gondolván, hogy étcsokoládé (a rajta lévő fotó ezt sugallta). Aztán, amikor felbontottam az egyébként igényes csomagolást, akkor szembesültem vele, hogy ez egy tejcsokoládé, méghozzá alig több mint 30 %-os. Na, se baj, azért én a tejcsokikat is szeretem, ha finomak.

Színe halvány barna, teljesen matt, tapintásakor szinte azonnal olvad az ujjaim alatt. Illata „hű, de” intenzíven pisztáciás. Jó, nincs benne hiba.

Íze viszont a tejcsoki, a pisztácia és mogyoró mellett tartogat valami egészen furcsa ízt is a prémiumra éhes „gurmanok” számára. Igazi szaloncukor ízű (ezt nem tudom máshoz hasonlítani-nekem mindig ez ugrik be). A leírás szerint aromákat is tartalmaz, lehet, hogy azokból ered ez a fura érzetem.

Édesebb kicsit a kelleténél. A lecsengése dohányos-füstös, mintha a mogyoró túl lenne pörkölve, bár a színe a darabkáknak jó.

Ha nem írták volna rá, hogy prémium, akkor valószínűleg nem lett volna olyan nagy az elvárásom ezzel a csokival szemben. Így kicsit csalódtam benne, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet.

Minőség: átlagos

Megvásárolható: Spar
100 g/660 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése