2013. február 21., csütörtök

Merci Edelbitter


A Merci a Storck termékek (Knoppers, nimm2, Toffifee, Riesen, stb.) részét képező márkanév. A Storck céget 1903-ban August Storck alapította Németországban, a Merci márka 1965-ben kelt életre, s azóta hatalmas karriert futott be. Mindenki által ismert jelmondata: „Köszönöm, hogy vagy nekem” szinte szállóigévé lett. A név nagyon találó, hányszor adtam én is ezt a szépen csomagolt csoki rudacskákból álló desszertet ajándékba, hálám jeléül...

Ennek a csokinak a csomagolása hasonlít a már jól ismert Merci desszertekéhez. A doboz fehér, arany és selymet idéző fekete színei kétségkívül méltó megjelenést köcsönöznek egy minőségi étcsokoládéhoz. 

A látszólag táblás csokoládé picit becsapós (bár a csomagoláson szerepel, hogy) valójában 4 minitáblából áll. A papírdoboz belső felületén egy minőségi garancia olvasható, ilyetén formában is bizonyítván, hogy egy valóban prémium, olvadékony és finom csokoládéról lesz itt kérem szó! A táblácskák szintén megnyerő, arany-fekete papírral csomagoltak. Kibontva pedig egy mély barna színű, kerettel és márkanévvel ellátott tábla jelenik meg előttünk.

A csokoládé egészen fényes, selymes tapintású és még jól is roppan. A törésvonala szép egyenletes, nem morzsálódik. Illata egészen összetett: kakaópor, vegetalitás, virágok, fahéj, vanília jut róla eszembe, bár nem túl intenzív (ez mondjuk engem nem is zavar).

A szájban is jól roppan. Kevésbé olvadékony, inkább kemény és tapad is kicsit. A kesernyéssége több, mint, ami egy 72 %-os csokoládétól várható lenne, de nem bántó. Íze mézes, méhviaszos. Kicsit szemcsés az állaga. A közepén és a végén a cukor eléggé érződik. 

A lecsengése nem túl hosszú, jön belőle egy kis fásság és a fahéj. Illata alapján többet vártam volna, de ettől függetlenül jó ízűen elmajszoltam és ez a lényeg!

Minősége: jó (+)

Megvásárolható: Ázsia Center
100g /???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése