2014. április 9., szerda

Ersinger Marzipan Pistachio

Erszinger Szilvia kiskorában cseppent az édességek, csokoládék világába, de nem úgy, ahogy egy átlagos kisgyerek, aki, ha tehetné állandóan desszertet majszolna, hanem egy kedves rokona révén, annak édességboltjában. Annyira ihletet kapott e világhoz, hogy nemcsak cukrászként végzett, de még a csokoládékészítésbe is beletanult.

Számomra újdonságként hatott az ő termékük, hiszen, amint a korábbi bejegyzések listájából kitűnik, még nem ismertem az Ersinger márkanevet. Kellő nyitottsággal nyúltam hát e tábláért.

A csokoládé csomagolása és megjelenése engem kicsit a Csokoládia termékeire emlékeztetett, amit nagyon szeretek, így reménykedtem benne, hogy hasonló élményben lesz részem e csoki kapcsán is.

Kézműves csokoládé révén számomra, amikor olvasgattam a doboz hátoldalán lévő leírást, meglepő volt, hogy mandula és pisztácia aromával is ráerősítettek az ízekre. Azért még mindig reménykedtem benne, hogy különleges ízeknek lehetek tanúja.

Fényes, világos barna felülete a 34 %-os kakaótartalmú tejcsokoládénak megfelelő. Ahogy török belőle, felfedezem, hogy a marcipánmassza a csoki belsejében önálló rétegként van jelen. Kissé törékenyebb a töltelék körüli burok a kelleténél, de se baj, haladjunk csak tovább!

Illatában a tejcsoki finomsága és a marcipán aromái lengik be az orromat. A szájban és kézben egyaránt olvadékony. Íze édeskés, szemcsés (mintha a cukor ropogna) és valamiféle porosság is érezhető benne. A pisztácia csak halványan sejlik fel a zamatok között. Lecsengése közepesen hosszú.

Édesszájúak számára biztosan megnyerő ez a csokoládé, nekem kicsit tömény és hiányoznak belőle azok a nüansznyi finomságok, amiket egy kézműves csokoládétól várnék.

Minősége: átlagos

Megvásárolható: jócsoki.hu (Ráday utcai Csokibolt)
120 g/ 1100 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése