2013. január 4., péntek

Zotter Mitzi Blue Kendermagos csokoládé


A szomszédos Ausztriából származó csokoládé csomagolására azt mondanám, hogy mókás, laza, „cool” és ez némileg meg is határozza a célcsoportot. Tökéletes lehet diákoknak, tinédzsereknek. Már az „ízesítése” miatt is…

A csokiban nem a csomagolása az egyetlen szokatlan, hanem egyes összetevői, illetve a formája is, mivel kerek! Nekem nem esett le rögtön, de némi információgyűjtés után kitisztult a kép! Egy CD-t tartok a kezemben! Lehet, hogy ehhez én már túl öreg vagyok? 

Egyébként a csokoládé bio és fairtrade, akárcsak a csomagolása is bio-környezetbarát, a környezetre gyakorolt CO2 terhelése is minimális, csak szerves műanyagot tartalmaz. 100%-ban biológiailag lebontható. Valamennyi összetevője ökológiai gazdálkodásból származik. Nem tartalmaz tartósítószereket, mesterséges aromákat. Ezek után remélem az íze is finom!!

Na, mit is eszünk? Egy nugátos 44%-os csokoládét, melyben található még só, 6% kendermag, nyers nádcukor és vanília is.

Mikor kibontom, már látszik a formája, a kerek CD közepén a nugáttal. Tompán törik, nem roppan, de ezt egy 44%-os csokitól nem is várhatjuk. Az alapszíne világos barna, matt de nagyon sima, selymes a felülete, idővel azonban mégis kissé ragad. Lehetséges, hogy az olvadékonysága miatt. Illata enyhén kakaóporos, íze egy átlagos tejcsokoládét idéz. Semmi kiugró, különleges nincs benne.

A tábla közepén van egy darabka nugát, a „CD közepe”, ami világosabb színű, én abban éreztem a kendert. Ami milyen is?- tehetné fel a kérdést a mezei csokifogyasztó! Aki járt már Amszterdamban, az utcákon a Coffee Shop-okból kiáradó illatra emlékeztető, de csak nagyon enyhén, és ahogy jön, már el is illan, gyorsan lecseng, rövid. És mindez csak a belső, nugát részén. Ezen kívül még meg van szórva karamellizált kendermag törettel, ami érdekes és finom, nem ettem korábban ilyet, de ezek nem ropognak, puhák, ami kissé furcsa volt, valószínűleg csak azért, mert másra számítottam (valamilyen ropogós, kemény szemcsékre). Fiataloknak ajándéknak kitűnő, illetve ajánlom a különlegességeket kedvelőknek is. 

Minősége: jó (+)

Megvásárolható: Csokoládénet
65 g/ 1100 Ft

A terméket jellemezte: Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése