2013. július 30., kedd

Milka Caramel

Eddig nem túl sok Milka csokit jellemeztem. Gyorsan visszanéztem a bejegyzéseimet és mindössze csak egyet találtam. Nem mintha én direktbe elutasítanám a fogyasztását. Bár sokan főben járó bűnnek tekintik és biztosan azon is megrökönyödnek, hogy kerül egyáltalán szóba, ettől függetlenül azért én analizálgatom kicsit ezt a márkát is, hogy minél teljesebb képet kapjunk a piac csokijairól. Kaptam egy karamelles táblát, így hát kicsit értékelem is.
Egy ismerősöm azt mondta, hogy túl sokat gondolkodom, miközben kóstolok. Lehet, de így legalább a csoki minden kockáját élvezettel majszolom el, úgyis alapjáraton nagyon gyorsan eszem mindent. Legalább a bor és a csokoládé megkapja a kellő időt.

Akkor jöhet is a csoki. Lilás csomagolása a megszokott. A csokikockákból kifolyó karamell festi sárgára a lila „Caramel” feliratot.

Halványbarna (ez világosság a csupán 30 %-nyi kakaótartalom miatt adódik). Felülete fényes, de ragadós. Olvadékony. Illata finoman karamelles, de a csokiból nem érződik semmilyen karakter. Ráharapva nem roppan, először elkezd olvadni, majd a kifolyó karamelltöltelék kicsit ragadós. Ízben sem rossz a karamell, de az illata többet sejtetett. A tejcsokiból kakaósság nem annyira, inkább az édesség érződik csak. 

Lecsengésében jön a csoki kakaós íze. Végre! Középhosszú. Egyszerű csoki, jó illattal, kicsit gyengébb ízzel.

Minősége: átlagos (+)

Megvásárolható: Spar
100 g/ ???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése